訂單免運費最低消費金額為 HK$600 (所有折扣後),如需以Alipay、Wechat Pay及 Payme等方式支付, 可以whatsapp 6223 4797 聯絡我地安排。

最新消息

 
2020年09月16日

【SaniHome 搓手液,用過就知有啲唔同】

搓手液喺市面上有好多選擇,一般十至廿幾蚊左右,小編都見過50ml 只係賣幾蚊一支。 

而SaniHome嘅酒精搓手液的確係比較貴 ...... 無辨法呀,因為是係來自瑞士??。如果只喺用價錢比較,真係會無人揀我哋嘅搓手液 ...... 但好多朋友仔試用過我哋嘅搓手液之後,都會繼續用番我哋,因為 SaniHome 搓手液特有觸變性凝膠,同一般搓手液唔同,唔會黏手,用後手感仍然乾爽 。

而且喺用純天然有機植物提煉出來,含椰子油,滋潤呵護,不含刺激性。 好多媽媽仲同我哋講,因為佢地隻手好易敏感,用其他搓手液隻手會甩皮,但用我哋嘅就唔會有呢個情況! 

#用過嘅就唔會再用其他搓手液 #SaniHome #SaniHomeWeCare